هنگامی که دیالیز مورد نیاز برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که دیالیز مورد نیاز برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است

هنگامی که نفریت لوپوس به مرحله خاصی می رسد، دیالیز مورد نیاز خواهد بود. اما، بسیاری از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس نمی دانند زمانی که دیالیز برای آنها مورد نیاز است. در حالی که، من برخی از اطلاعات نسبی به نفریت لوپوس در مقاله نشان می دهد.
به طور کلی، اگر یکی از نشانه های زیر را داشته باشید، فورا دیالیز را انجام دهید.
سطح فسفر 7mmol / l؛
CO2 <15 mmol / l؛
PH ≤ 7.25؛
BUN ≥ 54mmol / l؛
سطح کراتینین ≥ 884 میلی مول / لیتر؛
علائم واضح و غیرقابل کنترل، مانند استفراغ، خستگی، ناخودآگاه، ادم ریوی و غیره.
به عنوان یک واقعیت، اگر شما یک درمان مؤثر برای به موقع بهبود عملکرد کلیه را قبول، دیالیز می تواند اجتناب شود.
برای بیماران مبتلا به نفری لوپوس که کلیه توسط لوپوس آسیب دیده اند، کلیه های آنها نمی توانند کاملا تمام مواد سمی و مواد زائد را از بین ببرند. در این مورد، بیماران به تدریج ناراحتی های زیادی را به همراه خواهند داشت که مواد نامطلوب در بدن حفظ می شوند. به این ترتیب، ما باید از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با کاهش ایمنی حمله کلیه و ترویج کلیه برای بازسازی استفاده کنیم.
به منظور دستیابی به هدف، درمان با سم زدایی قابل قبول است که بتواند تمام سمهای ذخیره شده مانند کمپلکس ها و مجتمع های مضر مصنوعی، سموم و زباله های مختلف، آب اضافی و سایر مواد مغذی و غیره را از بین ببرد. این می تواند آسیب کلیه را با عوارض جانبی کمتر.
به هر حال، درمان های دیگر در بیمارستان بیماری های کلیوی شیجیاژوانگ، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، درمان فشرده سازی داغ، درمان چرخه ای، طب سوزنی، Moxibustion، ایمونوتراپی و سایر داروهای چینی می توانند تاثیر خوبی بر تعمیر سلول ها و بافت های آسیب دیده اما نه مرده داشته باشند از کلیه علاوه بر این، آنها همچنین می توانند به بیماران کمک کنند تا مواد ناخواسته را از بین ببرند. هنگامی که کلیه بازسازی می شود، علائم کاهش می یابد، بیماران زندگی بهتر و دیالیز و پیوند کلیه را می توان رد کرد.
اگر می خواهید اطلاعات نسبی بیشتری در مورد نفریت لوپوس بدست آورید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: